Subject: Teavitus
From: TarJo Invest OÜ <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 31 Jul 2024 08:04:45 +0300

Lugupeetud kinnistuomanik Transpordiamet

Teie kinnistul 11360 Riisipere-Kernu tee (29701:006:0337) on kätte jõudnud
Elektrilevi OÜ liinikoridoride hooldustööde aeg. Elektrivõrgu ümbrust on
vaja hooldada, et tagada elektrivõrgu, maaomanike vara, keskkonna ja
inimeste ohutus ning ennetada katkestusi elektrivõrgus, mille võivad
põhjustada näiteks puude langemine või okste kasvamine liinidesse.

Anname teada, et tuleme vajalikke töid tegema vahemikus 12.08.2024 kuni
12.09.2024.

Hooldustöid teeme elektrivõrgu kaitsevööndi ulatuses. Vajadusel langetame
ka kaitsevööndist väljajäävad, kuid elektrivõrgule ohtlikke (näiteks
kalduolevaid, mädanenud, kuivanud) puid.

Tööde käigus tekkivad raiejäätmed koondame vaaludesse ning maha võetud puud
lõikame 3 m pikkusteks ja koondame eraldi kuhjadesse elektriliini alla.

Küsimuste korral palume ühendust võtta töödejuhatajaga Boris Lehtjärv
telefonil 56677544 või e-posti aadressil [email-masked]

Kaitsevööndi ulatus Teie kinnistul asuva alajaama ümber ja/või kinnistut
läbivast elektriliinist mõlemale poole on:

☐      alajaam, 2 meetrit;

☐      *kuni 1 kV pingega elektriliin, 2 meetrit;*

☐      1 kuni 20 kV pingega elektriliin, 3 meetrit;

☐      1 kuni 20 kV pingega elektriliin, 10 meetrit;

☐      35 kuni 110 kV pingega elektriliin, 25 meetrit.

Meeldivat koostööd soovides

Tarvo Jõgi

TarJo Invest OÜ juhatuse liige

Elektrilevi OÜ volitatud esindaja

*TarJo Invest OÜ, Kirsivälja Invest OÜ on võrguteenuse osutamisel
Elektrilevi OÜ volitatud koostööpartneriks. Koostööpartnerite kohta leiab
täiendavat infot Elektrilevi OÜ kodulehelt www.elektrilevi.ee
<http://www.elektrilevi.ee/>*